Darmowa dostawa od 120 zł • 14 dni na zwrot • stałe rabaty dla stałych klientów

OXALIS - pomoc i warunki współpracy B2B

Zapraszamy do współpracy hurtowej firmy zajmujące się szeroko pojętą dalszą odsprzedażą herbaty, kawy i akcesoriów.

SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ
Zamówienia hurtowe przyjmujemy telefonicznie, mailowo oraz po zalogowaniu poprzez stronę www.oxalis.pl - testowe konto hurtowe można przeglądać po zalogowaniu (login:test@oxalis.pl hasło:test). Nie mamy limitów jeśli chodzi o wielkość pojedynczego zamówienia. Istnieje możliwość indywidualnego konfekcjonowania herbaty i kawy, przygotowania próbek, sprzedaży herbat w ilościach mniejszych niż nominalne.

RABATY
Dla nowych Klientów na pierwsze zamówienie udzielamy rabatu 10% na kawy i herbaty na wagę. Przy zamówieniach hurtowych rabat zależy od wysokości obrotów i przyznawany jest tylko na herbaty, mieszanki, zioła i kawy na podstawie skumulowanej w poprzednim roku (od 1 maja do 30 kwietnia) wartości zakupów herbat, mieszanek, ziół i kaw. Więcej informacji można znaleźć pod adresem: https://oxalis.pl/katalogi/rabaty-hurtowe-w-oxalis 

DOSTAWY
Zamówienia hurtowe wysyłamy kurierem GLS lub kurierem inPost - koszt wysłania jednej paczki krajowej do 20 kilogramów dostępny jest pod adresem: https://oxalis.pl/regulaminy/koszty-dostawy-dotyczy-zakupow-hurtowych
UWAGA: Przy wartości faktury powyżej 1100zł przy przedpłacie na konto lub płatności gotówkowej nie doliczamy kosztu wysyłki niezależnie od ilości paczek.
Koszt wysyłki paczek zagranicznych ustalany jest indywidualnie.
Dostawy zamówień złożonych do godziny 12.00 realizowane są w ciągu 1-2 dni roboczych - w sezonie świątecznym czas realizacji zamówienia może się wydłużyć.

PŁATNOŚCI
Sposobem płatności może być: płatność pobraniowa (w GLS do 6000zł), przedpłata na konto bankowe lub po indywidualnym ustaleniu odroczony termin płatności. Numer konta do wpłat: ING BSK 96 1050 1230 1000 0090 8054 7046 

REKLAMACJE:
W przypadku braku towaru lub pomyłki/innych uwag/wad fabrycznych - prosimy o kontakt z biurem Oxalis (509 447 491 | jakub.niemiec@oxalis.pl) lub skorzystanie z formularza na stronie http://oxalis.pl/reklamacja;
W przypadku uszkodzenia ceramiki, szkła etc. wewnątrz paczki prosimy obowiązkowo spisać z kurierem protokół szkody (data doręczenia i spisania protokołu powinna być taka sama) i przesłać go do nas. Kurier nie ma obowiązku czekać na sprawdzenie paczki, dlatego prosimy umówić się z kurierem, że poczeka aż paczka zostanie sprawdzona, albo zapisać numer telefonu kuriera, umówić się z nim, że ewentualnie wróci i spisze protokół z właściwą datą - datą doręczenia. 

POMOC i KONTAKT
(pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16):
Ewa Paluszkiewicz:  501 776 912 | ewa.paluszkiewicz@oxalis.pl
Wioletta Furman-Winiarska:  509 446 967 | wioletta.furman-winiarska@oxalis.pl
Jakub Niemiec:  509 447 491 | jakub.niemiec@oxalis.pl

www.oxalis.pl | www.oxalis.cz | facebook.com/oxalispolska | instagram.com/oxalis_pl

Dodatkowa pomoc:

  • zawsze mogą Państwo poprosić o próbkę herbaty, która Państwa zainteresowała;
  • na życzenie możemy przepakować herbaty do mniejszych opakowań zbiorczych (dopłata 3 zł netto - w sezonie świątecznym staramy się nie „rozważać” herbat na mniejsze opakowania), pakujemy herbatę do torebek (dopłata 1 zł/szt.+koszt torebki) i  i jako próbki (dopłata 50 gr netto);
  • drukujemy etykiety z nazwą i opisem herbaty oraz Państwa danymi lub wybranym tekstem i grafiką;
  • chętnie dodajemy do paczek ulotki na temat herbaty i kawy oraz katalogi - wystarczy poprosić o nie w trakcie składania zamówienia;
  • materiały (zdjęcia, biuletyn, ulotki, opisy etc.) znajdujące się na stronie www.oxalis.pl udostępniamy naszym Klientom. 

DANE FIRMY: OXALIS Polska Sp. z o.o. | 41-902 Bytom, ul. Mickiewicza 16/6 | NIP 6263032822 | REGON 277582993 

ADRES (biuro / wzorcownia / dostawy): 
ul.Sikorskiego 7F 41-922 Radzionków | https://goo.gl/maps/MBWfQoMifEU6M5sD8